tisdag 28 augusti 2007

Rast och vila

Jag är helt enkelt inte riktigt frisk. Jag kan snyta mig för evigt, känns det som. I morgon är jag hemma, ett fåfängt försök att kurera mig. Har dock telefonen på och datorn hemma. Jag ligger ju inte livlös efter snytattackerna. Kan nog jobba lite.

Jobbade sent i kväll. Tänkte att jag skulle förbereda en del om jag skulle vara borta nån dag eller två. Kom hem till tysk korv, dijonsenap och brysselkål. Sen har jag varit sängliggandes med snytpapper i högsta hugg. Har haft riktig TV-kväll - Top Model, Morden i Midsomer (tack och lov avbruten av älskad och stressad lillebror på telefon. Jag fattar inte varför jag tror att jag vill se varje avsnitt. De bara dör och dör. Midsomer verkar vara hur stort som helst och den där Barnaby är så TRÅKIG. En halvtimmas avbrott i telefon gjorde inte ett dugg. Tvärtom, det var välgörande! Så är det kanske med de flesta TV-avbrott? Utom i bra långfilmer, Ugly Betty och Top Model, då.) ja, sen var det i alla fall en halvtimma kvar av So you think you can dance.

I morgon ska vi på The Police-konsert. Kände att jag måste skriva THE Police. Min mamma trodde ju att vi skulle på nånting med ett gäng poliser. Typ blåsorkester. I Globen? Kort sagt sånt vi brukar gå på? Men hon lät väldigt intresserad och översvallande. HAHAHA!

Nejmen tänk om jag skulle gå och snyta mig?

Inga kommentarer: