onsdag 22 augusti 2007

... och kommer aldrig åter

I morgon bitti, närmare bestämt 9.10 avgår flighten mot Frankfurt. Därifrån tar jag sen tåg i 1,5 timma innan jag kommer fram.

Det är avskyvärt trist att packa lätt. Jäkligt astråkigt. Det blir ju hur som helst tungt. Och ingen bok har jag. Räknar med att läsa klart Volvo Lastvagnar under kvällen. Har få sidor kvar.

Allt tar sån tid.

Kommer hem sent på fredag kväll. Sen är det trevligt händelserik helg. Gravida kompisen som bor i Tyskland kommer med 6-åring på besök. På kvällen är det fussball. Söndagen tänkte jag delvis tillbringa i keramikens Mekka - Gustavsberg. Man har Porslinets Dag. Tänk om jag får med mig nån som är intresserad? Efter det är det 4-årskalas klockan 14. Mon Dieu.

P kommer i alla fall att få ensamtid i hemmet i helgen!

Inga kommentarer: