tisdag 3 juli 2007

Steg

Idag har jag slagit rekord! 22750 steg. Yeah! Man ska gå minst 7000 steg per dag. Säger P. Jag gick en stund på stan efter jobbet. P spelade golf på eftermiddagen och miniman var hos sin gudmor (min syster) under tiden. Jag jobbade ju.

Jag kom hem vid halv åtta och när P kom hem gick vi en promenad. Jätteskönt. 20 grader ute. Perfekt! Äldste sonen (som tack och lov inte har nån koll på sommarschemat planerat av oss vuxnare) är här så han var hemma med den yngste medan vi i rask takt gick nästan 10000 steg! Härliga tider! Det ger verkligen mersmak när man väl börjat med stegräknaren. Jag hade den i Genève också. Första dagen gick jag 13000 steg men sista blev det bara 2400 eftersom jag åkte tåg hela jävla tiden. De andra dagarna gick jag i alla fall mer än 7000 steg. Bra!

Nu dricker vi vitt vin och HBK vann just mot fåntrattarna Ellos (Elfsborg) med 3-0. Min mormor hejade på Halmstad så det är mitt favvolag efter Bajen.

Nu ska jag boka biljetter til Tallinn.

Inga kommentarer: