fredag 20 juli 2007

Fotont

Kan man ha en död tå? Jag misstänker att en av mina tår håller på att ge upp. Jag har ingen känsel i den yttre delen av vänstra pektån. Eller vad den heter. Den är ju längst av småtårna - borde heta långtån. I alla fall ... Den mår inte bra.

Har ont under hälarna också. Under hälen i linje med stortån. På båda fötterna.

I morgon ska jag förhoppningsvis promenera eller fika eller nåt med min kompis zonterapeutinnan. Kanske kan hon ställa diagnos. Fast det var ett tag sen jag hörde henne prata om fötter och zoner och så.

Kanske måste amputera? Tur att vi tog bort alla trösklar här hemma när vi flyttade in. Och gäller det bara långtån så klarar jag mig. Kan till och med sätta tillbaka trösklarna bara för att.

Detta hade således icke något med fotoner att göra. Sorry/grattis.

Inga kommentarer: