måndag 26 september 2011

Hosta i hela huvudet

Ja. Jag hostar så jag blir yr. I morgon ska vi sitta inne i konferenslokal hel dagen och det blir ju väldigt spännande ... Ska på bio sen också. herregud vad folk kan komma att reta upp sig på "hon som hostade hela filmen". Vill du slippa det - se inte Niceville i morgon på Saga vid halv åtta.

Snorigt är det också. Inte bihålorna, men man ska inte ropa hej.

Blir trött och vimmelkantig av hosta. Ska dricka en kopp te och hoppas att det hjälper.

Skulle vilja ha en diskhjälp också. Och hjälp att lägga upp saker på Blocket. Och nån som tar reda på antikviteter som ska lagas. Inte slängas eftersom de "är värda".

Idag träffade jag en man som skulle hjälpa mig i en affär. Han sa "Jag ska bara skumma ett öga" istället för "kasta ett öga". Han skummade ögat, men inte kunde han hjälpa mig.

På onsdag ska vi Segwaya och sen äta mat nånstans. Spännande. På torsdag ska jag packa. På fredag åker jag till Berlin.

Ajö.

Inga kommentarer: