fredag 2 september 2011

Hemmajobb

Jag har varit hemma idag. Fått så mycket gjort! En massa bra samtal och en massa grejer som måste göras har blivit gjorda. Jag fick sova en timma extra och hostar i fred. Inte så mycket, men ändå.

Glada nyheter - jag mindes rätt! Inspelning idag klockan 17. Nu fjärilades magen lite. Jag är lite nervös. Måste göra bra ifrån mig för att bli anlitad i fortsättningen. Aaaaandas.

Mellansonen kom förbi också - den unge mannen gör mig glad! Jag saknar honom. Han har inte varit här på evigheter. Men nu bor han bara borta till den 12 september, trodde han. De har det bra. Fyra killar som delar litet hushåll. Köper mat var fjärde gång. Två på madrasser, en i säng och en på soffa.

Jag undrar om jag ska köpa 10 Trisslotter. Skulle vilja vara den där "Plötsligt en dag händer det"-personen nån gång. 250 kronor. Är det värt det? Jag kommer ju förlora också. Men jag blir glad för 25 kronor. Jag är så tacksam av mig.

Nu ska jag läsa och duscha lite innan det är dags att gå.

Hey, hey - jag menar att jag ska jobba lite också. Såklart. (Lite i alla fall)

Inga kommentarer: