söndag 6 mars 2011

Sol i hjärta ...

Vilket ljus det var igår när vi kom ut, sonen och jag. Fantastiskt! Vi fick i alla fall alla våra ärenden uträttade och det är alltid trevligt att prata med den unge herrn när man är ute på äventyr. Tycker ofta att det är under just promenader på tu man hand man har de bästa samtalen med sönerna. Så har det varit i alla tider hos oss. Tycker jag.

När vi kom hem så förberedde vi vännernas ankomst - skumpa och snittar och lasagne och till efterrätt fick vi varsin Top Hat-glass! Deras barn fick presenter. Lilla söta flickan, med röda lockar, fick en låda med Duplo och sonen, med lika röd kalufs, fick kläder från Polarn o. Pyret. Det var bra!

Sen hade vi en väldigt trevlig kväll. Pratade en del om barnlöshet eftersom de haft problem med det. Tänk att barnen de har började sina liv ihop, men att den ene sen var nedfryst i två år innan det var dags att fortsätta processen. Otroligt!

Bilder från dagen -

Solen gjorde ett bra jobb med belysningen av detta träd!

Hammarby Sjöstad är ju snyggt, men man glömde visst att göra nåt åt omgivningarna

Är det kanske den högra lampan vi ska ha i sovrummet?

Yngste sonen och jag skrattade länge, länge åt den här fantastiska lampan. Han sa -När jag har samlat tillräckligt mycket pengar så ska jag köpa den här lampan!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag älskar också den.