torsdag 10 mars 2011

Italy

Jag har en sak att se fram emot - sommarsemestern i Italien. Hurra, vad skönt det ska bli! Vi bilar dit och hem.

Idag har vi tittat på kartan och räknat ut hur mycket P kommer att orka köra och var vi ska hälsa på och så. Jag har vänner i både norra och södra Tyskland, medan P har släkt i mitten av samma land. Mina släktingar bor i Modena och dem ska vi också hälsa på. Om de orkar med oss eftersom de just kommer att ha fått barn när vi har vägarna förbi ...

När vi väl är på plats så bor vi på samma ställen som Kungsholmskompisen med liten familj. Tjohoo - vad kul det ska bli! Vi kan gå till braiga halsbandsaffären i Florens! Och äta godgoda glassen. Och se lutande tornet i Pisa. Och fara till Sienna. När vi är på det andra stället, den andra veckan, så kan vi åka till Nice! Åh, vad jag ser fram emot det här!

Hurra!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag med!