måndag 19 april 2010

Maria, Maria, Maria

Denna Hollywoodfru Montezami eller hur det stavas. Maken till människa har man sällan skådat. Väldigt intressant, tycker jag.

Hon är helt utan ironi, vilket på ett sätt är befriande. Jag undrar om hon blir besviken på det mesta eftersom hon planerar allt i detalj. Om det inte är så att hon redan har haft det bästa sceneriet i huvudet och sen klarar sig utmärkt utan det perfekta i verkligheten. Man vet inte.

Jag skulle också vilja vara Hollywoodfru ibland. Shoppa och åka bil och dricka skumpa (OBS! dessa saker var inte i nån särskild ordning).

Men vi har fått nya mobiltelefoner på jobbet. Så har jag skrivit reseräkning. Och min bror bilar från London och en arbetskamrat har kommit hem efter många dagar i Milano.

I am a Seatown wife.

Inga kommentarer: