måndag 26 april 2010

Krämpor

Jag har en envist återkommande huvudvärk. Jag är inte van vid att ha ont i huvudet.

Häromdagen, efter dansandet på personalfesten, hade jag ont i knäna så jag nästan inte kunde sova.

Och armbågen ska vi inte tala om. Bär jag på fel sätt så är det hemskt. Måste sluta bära.

Har jag nämnt utsidan på vänster fot? Kan man bryta delar av det där benet eller vad det är? I så fall har jag gjort det. Borde nog spjälas. Eller ha nån sorts fotmitella. (Vilken syn)

Och ryggen. Har burit för tung handväska. Lyxproblem. Men ont gör det likväl.

Det var hela kroppen va? Från topp till tå. Ont överallt. Kan det bli bättre? Kan det bli sämre???

Allvarligt - huvudvärken kan oroa mig. Jag har en före detta kollega som håller på att dö i hjärntumör. Fast det har jag en teori om - dect-telefoni. Hon var assistent och pratade i högstrålande lur hela dagarna i flera år. Det har ju inte jag gjort.

Ryggen och knäna går över. Helt säkert. Vila där.

Tjohoo!

Inga kommentarer: