onsdag 21 april 2010

Lat

Vad händer? Jag får inget gjort? Vare sig på jobbet eller hemma. Jag vill mest vara i fred och inte göra ett skit. Lyssna på gamla Sommarprogram och spela Angry Birds. Har hittills lyssnat på följande Sommarprogram (det tar ganska exakt ett program att ta sig till jobbet - perfekt):
Laila Bagge (Jaja)
Ingvar Kamprad (lite kul)
Johan Lindeberg (Njae)
Alex Schulman (Jättebra! Började nästan gråta)
Lena Philipsson (hon är ganska rolig!)
Nu har jag några nedladdade kvar - Morgan Alling, Hasse Alfredson och Bodil Malmsten. Sen får jag se om jag orkar med fler. En del känns så pinsamma. Andra ointressanta.

Jag var faktiskt på en kurs i förmiddags. Internkurs. Om standarder. Herregud så tråkigt. Jag kunde inte låta bli att tänka på katastrofer som tsunamis och jordbävningar i förhållande till vad som är viktigt i livet, och det kan jag med säkerhet säga - en kurs om standarder hör INTE dit. Inte förrän jag började spela Angry Birds samtidigt som jag lyssnade kunde jag uppskatta detta ämne. Mikrolitegrann.

På fredag har vi personalfest. Det kan bli roligt.

Inga kommentarer: