torsdag 22 april 2010

Ett axplock

På lördag ska jag se Bounce studsa omkring i Globen. Det ser jag fram emot. Har längtat i flera veckor!

En av de bästa saker jag sett på scen de senaste åren är Bounce föreställning "Gökboet". Fantastiskt häftigt.

Jag förstår mig inte riktigt på mig själv. Jag skriver upp alla böcker jag läst och alla filmer jag sett, men jag har ingen koll på när eller vad jag har sett på olika scener under årens lopp. Keine anung. Jag har ett kuvert med gamla biljetter. Nånstans. trodde att det eventuellt hängde på anslagstavlan vi har i köket - men de enda kuvert jag hittade där hade annat innehåll. Ett presentkort på Erssons fisk och ett presentkort på övernattning på ett Choice Hotels-hotell.

Nu blev jag lite stressad.

1 kommentar:

Anna D sa...

Vi ska se Bounce ikväll!
Förstår inte hur dom ska komma till sin rätt i globen... men dom fixar det säkert som vanligt!
Har du lyssnat på min idol Sture Linnérs sommarprogram?
Jag hade planer på att gifta mig med honom men nu är han död =(.
Han var ju trots allt 92 år... rent jordiskt..