onsdag 24 mars 2010

Testa idé

I morgon ska jag testa en idé jag har om samarbete på arbetet. Jag har fått tillåtelse att samla ihop ett gäng leverantörer och några interna kolleger för att vi ska komma fram till det bästa sättet att få in folk i montern på en mässa. Slutmålet är såklart att vi ska sälja en massa maskiner ...

Det ska bli en spännande övning. Det ska bli roligt. Och än har jag hopp om att det blir bra. Kanske kommer jag att gråta i morgon kväll. För att det var det mest misslyckade mötet ever. eller bara för att det snodde energi. Eller så kommer jag att tjoa och tjimma bara för att det var lyckat. Man vet inte. Spännande det också.

Jag är väldigt tacksam för att jag för pröva detta. Jag är glad för att alla jag tror tillför nåt kan och vill komma. Som sagt - resultatet vet man inget om förrän i juni då kongressen ägt rum.

Inga kommentarer: