måndag 29 mars 2010

Nöje, nöje

Jag läser i dagens DN att det ska vara en trädgårdsmässa 8-11 april. Den vill jag gärna besöka! Jag har visserligen bara ungefär 3 m2 att planera för, men det går nog bra det också! Man kanske kan köpa skojiga fröer där. Och lökar.

I kväll har jag möte till 17.30 på jobbet sen ska jag hem och äta. Efter det blir det nog Hollywoodfruar och sen, lustigt nog "Tillsammans är man mindre ensam" som jag tänkte på häromdagen. Jag har inte sett den förr. Däremot läser jag Anna Gavaldas nästa bok och den är så svår att komma in i. Jag kan inte koncentrera mig. Antar att det beror på stress. Även om jag inte känner mig stressad så är jag ju det. Hoppas att det avtar. Såg nån film med Jennifer Aniston och Shirley McLaine och den där snygga torrbollen som jag inte kommer ihåg vad han heter. Tänker att det är koncentrationsterapi.

Igår skrev jag en lista med namn på alla dem vi måste bjuda på middag. Längre än så kom jag inte.

Påsk snart!

1 kommentar:

Syster sa...

Lillasyster sällskapar gärna på trädgårdsmässa, trots avsaknad av gräsmatta.