måndag 15 mars 2010

Life On Mars!

Igår när vi flög in över Las Vegas hade vi den mest fantastiska solnedgång över staden, bergen och molnen. Helt otrolig start. Jag väckte genast kollegan som blev lika hänförd som jag.

Idag har vi sett Grand Canyon. Vilken grej! Så ... konstigt med de där bergen som en gång för länge sen vecklade ut sig över nåt som förmodligen inte alls såg så skrynkligt ut. Det är så dramatiskt.
Resan dit tog hela dagen. Förbokad busstur som startade 6.10 i morse. Som tur var insåg vi att man har växlat till sommartid just idag, innan det var för sent. Sen har vi suttit på bussen mest hela dagen. Kom hem klockan 22. Vi är ganska möra nu, kan jag säga ...

I morgon börjar kongressen och på kvällen hoppas vi kunna ha lite tid att se själva stan.
Nu borde jag sova. Så det ska jag göra.

Inga kommentarer: