fredag 12 mars 2010

Kärlek är ...

Mina barn och min man. Precis hur bra som helst. Jag kom hem med dyrt hasselnötspålägg till de stora pojkarna och några chokladbitar till den yngre sonen - alla glada.

Så har vi sett inspelat På spåret där fel lag vann, men det var ju så jämt att det inte gör nåt. Vem vill ha en jordglob? Jag vill ha blommor och champagne och det fick ju alla ... Yngste sonen somnade i min famn och det var en av dagens höjdpunkter!

Planet hem från Bryssel var försenat och det var väl ungefär det sista jag ville, men "minor technical problems" går före min vilja. Tack och lov.

Jag älskar dem här hemma och vill verkligen inte åka igen, men i morgon bär det av.

Från -22,5 till nånstans mellan 17 och 26 grader varmt. Det är, måste man väl ändå säga, ganska okej.

Nu ska jag packa det sista.


Inga kommentarer: