måndag 29 mars 2010

En bra dag på arbetet

Hade utvecklingssamtal idag. Fick en massa beröm som jag inte kunde ta till mig riktigt. Men det är klart att jag blev glad! Väldigt skönt att veta att nån ser vad man gör och hur man bökar. Chefen sa at jag ska komma ihåg allt bra och ta med det till lönesamtalet. Hm. Inte ofta man får en sån påminnelse ...

Har haft samtal med jobbiga beställaren också. Berättade om braiga mötet med leverantörerna vi hade i förra veckan. Fick uppskattande ord även där - kul, bra, heja. Och klapp på armen. WOW!

Fick en sån självförtroendeboost att jag var tvungen att ta mig igenom en intern säljutbildning på nätet nu på kvällen. Som jag delvis inte alls klarade. Såja - nu är jag på normalnivå igen. Tänk att man ska behöva gräva sina egna hål att ramla ner i :)

Jag tror förresten att jag antingen har sett Tillsammans är man mindre ensam eller också är den så på pricken lik boken att jag tror att jag sett den.

Inga kommentarer: