onsdag 24 mars 2010

Beauty

Jag är nyklippt. Samma frilla som förr. Bara lite kortare. Och urtunnat. Ser bra ut. Känns framför allt bra.

På fredag är jag ledig. Går på elevbehandling på ett ställe på förmiddagen. SPA-manikyr. 90 minuter 330 spänn - yes! Det är med paraffininbakning då också. Det heter nog inte inbakning, men i alla fall. Synd att jag klippte av tre naglar igår. På fingrarna. Den stackars eleven kommer att få problem med filandet. Men nagelband har jag ju. Och underarmsmassage kan jag ju få.

På eftermiddagen går jag på fotvård (pedikyr? Vad är det?) här i sjöööstaan. 60 minuter för 560 kronor. Fint ska det vara.

i nästa vecka har jag bestämt mig för att vara ledig på torsdagen. Ska mysa med lilla ungen. Och stora om de är hemma. Så blir det fem dagars ledighet med långfredag och annandag påsk och så. Lycka!

Inga kommentarer: