fredag 4 september 2009

Thaimassage och Fibes

Nu ska jag göra reklam. Gånger två.

1) Sjöstadens friskvård & thaimassage. 300 små kronor för en extremt långvarig (i positiv bemärkelse) massage. Det var en fotmassage som kom att sträcka sig över ben, huvud och rygg. Jag är nöjd. Tacksam, rent av. Om en månad ska jag till Wien och efter den sejouren återvänder jag till den lokala massörskan.

2) Har köpt Fibes, Oh Fibes! skiva som släpptes i veckan. Den är riktigt bra! Det är som en blandning av George Michael och Tears for Fears (mest). Fantastisk lyckad kombination. Jag hoppas att jag lyckas föra över den till min telefon så att jag kan lyssna på skivan på väg till jobbet. Det har jag nämligen tackat dem för att jag kan göra på deras fansida på Facebook.

Nu. Kväll.

(Nämnde jag att jag fick rosor av min man? Det är ovanligt och jag blev väldigt glad!)

Inga kommentarer: