onsdag 30 september 2009

Friskt både ute och inne

Känner mig väldigt mycket bättre idag. Lite trött bara, men det går att bota ...

Än en gång inser jag hur skönt det är att vara frisk. Jag glömmer bort det och påminns bara av att bli sjuk. Svart och vitt. Yin och Yang. Berg och dalar. Bröllop eller begravning.

Min mamma har köpt en hund. En liten dvärgschnautzervalp. Jag längtar så efter att få träffa den lille Valle. Han heter så. Valle. På lördag ska vi dit och träffa hela tjocka släkten. Alla utom min bror med familj kommer. Det är jättejättetråkigt att de inte ska dit. Svägerskan och jag hade det så himla trevligt när vi var ute på tu man hand för nån vecka sen. Riktigt supertrevligt faktiskt. Mer sånt. Och oftare. Men först - hostlöst!

På tal om släkt så körde P mig till Talstudion i morse. Jag ville inte hosta när jag åkte kommunalt. När vi åkte hade P på sig cykelhjälmen. I bilen. Man undrar ibland. Han är rolig den där mannen. Han tog av den sen när han insåg att vi åkte bil. Han hade en sån där självlysande cykelväst också.

Inga kommentarer: