torsdag 24 september 2009

Nåt på gång

Jag får hostattacker och har nåt som sitter fast i halsen. Nu dricker jag dyr-te från Gamla Stan och hoppas att det hjälper.

Tänkte jobba hemifrån i morgon. Har ett telefonmöte klockan 10 och sen ett möte i stan klockan 12. Hoppas få en stund på till exempel Åhléns efter mötet. Jag har några rabattlappar där.

Har jag kanske glömt att nämna att jag köpte en ny, blå resväska med 20% rabatt? Den hoppas jag får plats i bilen vi håller på att hyra i USA. En Lincoln Town Car. Ser ut som en lyxbil. Hihi. Jag håller helt på att tappa begreppet om pengar för den där resan.

Har det gräsligt ostädat här hemma och jag hoppas att vi får en stund i helgen när vi kan ta en svängom med diverse moppar och annat. Måste göra oss av med saker också. Sälja.

Gott te, det här!

Inga kommentarer: