måndag 10 augusti 2009

En liten detalj

Vi åkte business hem också! Köpte uppgradering för poäng. Hurra!

Trerätters middag med Sancerre och Sauternes och Kusmi-te och sen en skön stol att sova i! P valde att sova så länge som möjligt istället för att äta frukost så han fick med sig en liten påse med kaffe och macka på vägen ut från planet på Arlanda. Det var värt 60000 poäng för oss båda.

Jag började se "Rosa Pantern 2" med Steve Martin men jag var nog inte riktigt upplagd för den sortens humor så jag stängde av den ganska snart. kommer inte se den vid annat tillfälle heller ...

Tjejen framför P sminkade sig på sin sittplats i 30 minuter. Jag är så glad att jag aldrig har börjat med underlagskrämer och brunkrämer och ögonskugga och lösögonfransar för om man väl har börjat så är det ju helt omöjligt att se ut som vanligt igen.

Yngste sonen har också haft det bra hos sina barnvakter och det är skönt som bara den. Mellansonen har gjort ett toppenjobb som ansvarig för sin lillebrors kringslussande!

Inga kommentarer: