måndag 23 februari 2009

Teaser

Om ganska exakt ett dygn är vi på väg! Tjenare, vad skönt det ska bli! 

Snällsyrran skjutsar till ARN och vi tackar särskilt för att vi slipper dra våra tunga väskor efter oss. Två väskor. Den ena är bara halvfull (nej - inte halvtom. Den är mer full än tom. Faktiskt.) i den har jag tänkt frakta hem sjusärdeles fina tyger och klädnader. Ska försöka låta bli de där sakerna som bara är fina där, de som man ångrar att man köpte när man väl är hemma.

Sonen har skrivit in i sin väggalmanacka hur dagarna ska se ut. Lördag - SOLA BADA. Söndag - LEKA. Gärna för mig!

Har med en bra boksamling som kommer att utökas något i PocketShopen på Arlanda. Har med en hög tidningar också. De där jag älskar men tyvärr aldrig hinner läsa. Jag hoppas verkligen att jag hinner läsa nåt vid poolen.

Var beredda därborta - häll ut sanden, tänd solen, gör vågen och blås bort alla moln. Nu kommer vi!

(Hej alla inbrottstjuvar! Det är ingen idé att ens tänka tanken. Här har vi huset fullt av folk hela tiden. På riktigt!)

Inga kommentarer: