onsdag 11 februari 2009

Fade away

Kom på hur vi ska göra på lördag. När vi hjärtar varandra. Vi ska vara hemma och köpa god take away- mat. 

Skaldjursplatå!

I alla fall till mig. P kan få nåt bra kött. Kollade på nätet och hamnade på Wasahofs hemsida. De har take away. P hittade en tournedos. Så ringde jag och kollade. Oj, vad jobbigt att nån ringde för de hade ju så vansinnigt mycket gäster på lördag så det var absoluuuut omööööjligt att kunna hämta nåt då. Jävla surkärring! Den dumma kossan tror att vi ska gå dit nån gång. Nej - jag tror inte det. Charmkurs till henne! 

För hon var absolut otrevlig. Inget "Åh, jag är ledsen ..." eller "Men vet du? Kom hit på fredag och hämta, det håller sig bra!" Hon förklarade istället mycket besvärat att skulle man ha nåt till lördagen så får man boka det låååångt i förväg. Och hämta det på fredagen. Som om det var ett hot. Eller straff. 

Jag hoppas att de gäster som kommer dit på lördag slipper den dumma människan.

Nu ska jag hitta nåt annat ställe. Typ Söderhallarna.

Inga kommentarer: