onsdag 5 november 2008

Presidentens hund

Vaknade nyss och satte på TVn. Ville veta vem som vann valet i USA. Obama! 

Just nu håller han tacktal direkt i TV. Sitter och märker att jag blir lite tårögd. Det är ju en smula sentimentalt, om man säger så. Han älskar sina fru. Han älskar sina döttrar - han sa just att de är väl värda hundvalpen som ska följa med dem till Vita Huset. Jag undrar så vilken sorts hund de ska få?

Sonen i Amerika har haft på sig en "Vader for President"-t-shirt hela valdagen. Det tycker jag är roligt :) Undrar hur äldste sonen har hängt med. Jag pussade honom ogenerat på jobbet igår - det är pappavecka. (Även om de där veckorna minst sagt har blivit flytande.)

Jag älskar min man. Jag älskar mina söner. Vi har inget Vitt Hus och jag hoppas att ingen blir arg för att vi bara haft fiskar. Det blir ingen hund.

Inga kommentarer: