måndag 10 november 2008

Depp

Dessvärre inte Johnny Depp. (fast jag HAR träffat honom. Han tog mig på armbågen och sa "You're sweet". Jag har hans autograf. Sådetså!)

Nej - jag är mer depp-deppig. Kan det vara vädret, PMS eller vad?

Det har mest med hemmalivet att göra. Det händer liksom inte så mycket och P och jag hinner inte med att engagera oss i varandra. Det gör mig bekymrad. Jag vill inte att allt bara ska vara bekvämt och flyta på. Jag önskar händelser - kanske förändring - tillsammans med P.

Skickade ett mail till P idag som han säkert får ångest av. Det är inte meningen. Jag vill mest av allt bara att vi ska bry oss om varandra. Helg som vardag. 

Det är inte så lätt hela tiden.

....


Efter regn kommer solsken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet hur du ska göra:
först knepiga fingerkroken- sen dra.
sen trycka på kinderna- hårt och länge
sen dra i vänstra armen
sen händerna bakom ryggen och armbågarna ihop... ja, du kommer ihåg

Jag kommer hem till dig och yogar på lördag eller söndag.