lördag 8 november 2008

Bra för självförtroendet!

Bakis idag. Trevligt igår ...

Fick väldigt många komplimanger av mer och mindre kända kolleger. Jag hade tidigare under dagen läst upp en text och det var sättet jag läste upp den på som jag fick komplimanger för. Av MÅNGA! En tjej sa att jag har så fina tänder också (då började jag om nån hade sagt till alla att komplimangsbomba :)

Dansade hela kvällen - min hälsporre mår askasst idag.

En kollega konstaterade sent på kvällen att den här dagen ju faktiskt var MIN dag eftersom det var jag som hade lagt grunden för arbetet med idén med att vandra runt till varandras avdelningar för att vi ska lära känna varandra, och varandras arbete, bättre. Det gladde mig att någon sett detta, sa det och hade rätt människor omkring sig i sällskapet.

Fortsatte till ett ställe där en drink kostade 96 fucking jävla spänn efter inträdet på 100 och garderoben på 20. Helt sjukt. Jag gick efter dyra drinken. Kände mig dessutom gammal. Både inuti och utanpå ...

Inga kommentarer: