torsdag 13 november 2008

På egen hand

Gick från jobbet strax före fem och hann köpa liten ge-borts-växt innan jag mötte silversmideskompisen från förr. Vi skulle titta in hos kompisen med butik sen ett år. Hon gör smycken. Det var trevligt. Bestämde att vi ska ses snart. Nu var det ju massor med folk som kom och gick och ingen tid alls att prata. Däremot fick vi köpa saker till lägre pris. Jag fick födelsedagspresent av sällskapet också. En randig genomskinlig blomma och en liksom turkos. Gillar!

Satt oss på ett ställe en stund sen också. Åt nåt. Drack nåt. Sen var hon tvungen att hämta dottern hos pappan. Det var synd. Jag hade gärna pratat mer! Nåja. Nästa tillfälle får bli snart!

På väg hem ringde jag sonen på väg från arbetet. Vi träffades på T-Centrale och han var hungrig så vi gick till MAX och han åt hamburgare. Trevligt att träfas på stan. På ett vuxet sätt.

Jo - jag var ju förbi Indiska innan jag köpte växten också. Köpte tunika.

Inga kommentarer: