söndag 2 november 2008

Köp och lån

Fick en hälsning från uppmärksam, snäll faster i fredags - hon meddelade att hon har en massa aftonväskor - även silvriga - som jag kunde få titta på under lördagen. Det gjorde jag på väg mot Ps pappa. Hittade en perfekt, kinesisk i vitt och silver som kommer passa utmärkt på stjärnfesten på fredag. Jag kan säga så här - det fanns fler än den. Valde mellan ett 40-tal och det var svårt! Många fina fanns där! (Jag fick en också. En jättefin svart med blommor som jag blev lite kär i!)

Stjärnletandet fortsatte på IKEA idag. Hade ett uppdrag att köpa adventsstjärnor som ska delas ut som pris till fem vinnare på festen. Uppdraget är slutfört.

Kom även hem med de sedvanliga IKEAsakerna - servetter, presentpapper, galgar, batterier och stearinljus. I massor. Röda med och utan doft. Svarta. Vita - vanliga, värme-, block (stora och små). Rosa i flerpack. Nu ska här lysas upp!

Inga kommentarer: