måndag 27 oktober 2008

Peter Vemdå?

Läste i morse Johan Cronemans TV-krönika. Han konstaterar att Peter Settman har väl stort inflytande på det som visas på svensk TV. Och visst är det så ...

Jag minns Ronny och Ragge med rysningar. Jag hatade det. Tyckte det var asdumt. Bara dumt. Inte roligt. Tittade aldrig ordentligt. Sen började Settman programleda. På ett ganska spänt vis. Jag har alltid undrat vem han är egentligen. För det är få som intresserar mig så lite, rent personligt, som just Peter Settman. Jag vill INTE ha honom hemma i min soffa. I alla fall inte om han är som han när han programleder. Bleksiktig, forcerad och ointressant. HU!

Tacka vet jag Lasse Kronér. Han känns genuin. Eller David Hellenius. Han verkar trevlig! De är välkomna att ringa på dörren precis när som helst. Vi gör plats i soffan för dem!

Inga kommentarer: