torsdag 9 oktober 2008

Nerverna utanpå

I slutet av dagen kom en kollega och la ena handen sådär "Jahaja. Kan du komma med här en stund"-artat på ena axeln som man tror att de gör med snattare. Jag skrek högt rätt ut. Sen började jag gråta.

Inte friskt. Ser jag en vägg komma mot mig?

Jag är stressad. Som fan. Skulle översätta världens enklaste text från engelska till svenska idag. Kunde inte. Alla ord, både svenska och engelska stockade sig nånstans i pannan och kom inte längre. Men jag fick väldigt ont i huvudet.

Och kommer någon att fråga mig hur jag mår i morgon när jag kommer till arbetet så kommer jag antingen bryta ut i storgråt eller eventuellt mörda. Det beror lite på vem som frågar.

Nu ska vi äta lax och dricka vitt vin. Det ser jag fram emot.

1 kommentar:

Fred Nyman sa...

Hang in there mom...
/Amerikasonen