måndag 20 oktober 2008

En riktigt god natt

Har varit på lyckad fotboll (3-0) och nu ska jag göra det som jag har längtat efter varenda kväll i mer än en vecka - jag ska gå och lägga mig! Jag drömmer så bra nu för tiden.

I natt drömde jag att jag och en damkollega kom lite sent till en flight och inte fick komma pådet egentliga flygplanet. Tack och lov så hade vi nån sorts specialbiljetter så vi fick åka med ett transportplan istället. Vi fick åka i cockpitten (det där kändes lite kaka på kaka. Eller ... nåt?) tillsammans med personalen som var lite sura för att de tvingades dela med sig av sin mat. De hade en taxfreeshop på planet också. Som på Finlandsfärjorna. Det var bara en sak som var dålig - det var att planet inte var miljöcertifierat. EH??? Vi landade sedermera vid palmer och klippor. 

Så - studs ner i sängen bredvid yngste sonen som har värmt upp till lagom temperatur och in i drömmarnas värld. Åtta timmars sömn som i bästa fall bjuder på ungefär fyra egenregisserade långfilmer i hjärnbion.

Sov gott!

Inga kommentarer: