söndag 5 oktober 2008

Höstfrys

När P vaknade hade han ont i huvudet. Inte ens en amerikansk medicintablett mot spänningshuvudvärk hjälpte. Tror det har gått över nu.

Efter middagen var det jag som blev lite svag. Liksom febrig och trött. Somnade i fåtöljen efter middagen. Det händer inte ofta, kan jag säga. Nu fryser jag lite. Typ inifrån och ut.

Funderar över hur det skulle vara att stanna hemma i några dagar. Ganska skönt tror jag. Nu har vi ju den där extra kanalboxen i sovrummet också, det är bara att flytta kortet från vardagsrummet så har man plötsligt en hel värld av filmer och djur och mat även när man är sjuk. Helt ok.

Tyvärr tror jag att den här frusenheten snart kommer av sig. Dricker te nu och hoppas att det blir lite bättre i natt.

Jobba bör man annars dör man. Eller?

Inga kommentarer: