söndag 26 oktober 2008

Fåtölj och tidningar

Små barnen fick lunch på Max. Sen var vi på Konsum (heter det Konsum??? Eller heter allt Coop xxx? What's the difference?) och köpte salladsingredienser. Vi bjuder exmaken med fru på lunch i samband med upphämtning av dottern.

Ska på yoga sen.

Egentligen är det jag längtar allra mest efter att göra att sätta mig i fåtöljen och läsa dagens kvällstidningar med bilagor (yeah!). En kopp te vid sidan om. Kanske ligger P och tittar på TV i soffan samtidigt. Typ inte göra ett skit.

Men först yoga, sen slappa!

Amerikasonen har varit och lyssnat på Palin i nån gympasal i Nebraska. Jag tycker det är ganska coolt. Även om jag kanske tycker att det hade varit ändå roligare om det hade varit Obama. Oavsett är jag vansinnigt glad att han är på det här äventyret!


Inga kommentarer: