måndag 24 mars 2008

Se det snöar ...

Det var ju roligt - hurra. Eller nåt i den stilen. Det var i alla fall inte lika kallt som igår. Det var skönt att promenera en kort stund. Hade kompis på sushilunch medan P och yngste sonen var på Fredells och botaniserade bland bänkskivor.

Nu har jag köpt ett helt Studio54-kit. En del H&M en del Indiska. Nu är det bara de gamla 80-talsskorna som ska plockas fram ur nåt gömsle. Kanske i källaren? Eller i ostädade klädkammaren?

Påskgodiset är slut så nu är det väl dags att börja jobba igen, antar jag. Igår morse vaknade jag och kunde inte somna om eftersom jag fick en jobbtanke på hjärnan. Nu i totalt vaket skick så är den där tanken inte lika påträngande besvärlig som den var igår.

Med ett halvt öga tittar jag på Wallander. Det var väldigt synd att Johanna Sällström inte orkade vara med längre. Hon är bra. Riktigt bra.

Vi var på Jimmy's Steakhouse ikväll. Hela familjen, alltså alla fyra. Vi åt gott. Det är trevligt att gå på restaurang!

Inga kommentarer: