torsdag 20 mars 2008

At work

Jag var på jobbet idag. Det var bra. Under lunchen bondade jag lite med chefen och vår inhyrda förmåga - snart pensionär. Bitter. Dum exmake. Ensam. Eländigt! Henne ska man inte umgås med för mycket. Då kan man nämligen börja brinna. Typ självantända.

Men det var väldigt bra att vara där och få en massa surdegar avklarade. Efter x antal dagar i hemmet visar det sig (tackålov) att det har hänt saker ute i världen. Nu har folk fått svar på sina frågor, reseräkningar sen mycket länge är ifyllda och skickade och jag är socialt uppdaterad också.

Jag är nästan frisk. P fick vara hemma med närapå kurant yngste son eftersom jag skäms för att sitta och titta när vår vita städerska dammsuger. Och dammar. Och fejjar. P skäms inte. Det tackar vi för. Med nya febertermometern har gårdagens temperatur hos sonen sjunkit en hel grad - till 37,8. Hallå? Betyder det att jag har 36,3 när jag är sjuk? Måste kolla ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.