måndag 31 mars 2008

Franska glosor och mörka män

Rubriken syftar på vad jag drömt om i natt. Många märkliga vindlingar därinne i huvudet medan man sover ...

De franska glosorna var väldigt knepiga, kan jag säga. Särskilt som jag inte är någon expert på de oregelbundna verben. Jag kunde inte riktigt känna igen ett enda ord där i drömmen och det beror väl på att de helt enkelt var påhittade. Synd att jag inte minns dem nu.

Sen började jag drömma om långa, mörka män. Det var jakter hit och dit och fängelsehålor (fast romantiskt som i en film) och jag har blivit pussad av Alex Shulmans bror, Calle. Han är inte snygg. Och jag tänkte hela tiden att det var lite knepigt att umgås med en sån där människa som man inte vet om han menar allvar eller tänker skratta ihjäl sig åt en på sin blogg lite senare. HU! Nä - tacka vet jag P!

Inga kommentarer: