tisdag 11 mars 2008

Ledig

Härliga tider - ledig dag! Inga problem att fylla en sådan. Började med att gå upp tidigare än jag trodde att jag skulle orka, klockan 9. Tomt hem. Skönt! Åt frukost i godan ro. Läste DN för första gången på en hel evighet. Världen är sig lik. Sen vek jag tvätt och plockade lite innan det var dags för dusch och så. Snabb promenad till thaistället för pedikyr. Det skulle ta 40 minuter, men det var så lugnt och hon så långsam att jag inte kom därifrån för än efter 75 minuter. Den goda lunchen blev nästan bara trevlig eftersom själva lunchstället fick bytas ut mot nåt snabbare än tänkt.

Sen hade jag en tid för Indian Head massage på Åhléns. Om den thailändska kvinnan var engagerad men använde sig av billiga thaihjälpmedel, så var det nästan att föredra framför karln på Åhléns som mest av allt ville självförverkliga sig med hjälp av sin andning. Det kändes inte "på riktigt". Kliar i hela huvudet efteråt också. Blev lite deppig och apatisk efteråt. Inte alls piggare. Trots att jag drack en massa vatten.

Mamma var här en stund på kvällskvisten. Skönt att de är hemma från Vietnam igen. Alla mår bra!

Är sjuk i magen också. Måste läsa mig till vad det kan vara. Nåt jag dragit med mig från nån annanstans?

Inga kommentarer: