söndag 16 september 2007

Storhandling

Till köptkontot kan vi idag lägga ett par byxor från Åhléns. Impulsköp. Typ stuprörsvariant. Snygga. Svarta (surpri-ise?).

Dessutom har vi storhandlat. Nürnbergwurst. Brysselkål. Röda linser. Rotselleri. Purjolök. Citronbitare. Fläskkotletter. Svarta bönor. Paprika. Röd lök. Lövbiff. Ägg. Och mjölk och juice och müsli och sånt. P säger myyysli. Jättelångt yyy. Jag säger myssli. Han säger sAlAd. Och jag säger sAlad. (Kan inte göra såna där fonetiska prickar för betoning under vokalerna.) Han säger drEssIng och jag säger drEssing. Jag säger kaviaaar för att retas. Jaja. Han är ganska gullig ändå :)

Träffade amerikanska väninnan till lunch. Väldigt trevligt må jag säga. Skulle vara så himla kul att åka och hälsa på henne nån gång. Verkar faktiskt till och med idiotiskt att INTE göra det. Hon kommer bo kvar ett tag så det är ingen brådska. Att jag inte åker på störten har såklart med storpojken att göra. Det vore ju toppen om hela familjen kunde komma och hämta honom i juni. Ta en sväng förbi New York på hemvägen. Då kan vi våldgästa henne hela familjen! Tjohoo!

Inga kommentarer: