fredag 7 september 2007

Hämta kraft?

Eventuellt kan jag hämta kraft i det jag har gjort i fyra dagar ...

Mina kurskamrater och jag fick ge feedback till varandra på PostIt-lappar. Intressant. De tycktes gilla mig. Jag gillade dem!

På lapparna jag fick stod det i sammandrag att jag är:
Lugn, trygg, öppen, rolig, intressant, kunnig, har nära till skratt, har skinn på näsan, tar plats på ett bekvämt sätt, spontan, omtänksam, entusiasmerande, naturlig ledare, varm, social, ärlig, självmedveten, verbal, har framåtanda, bekväm i ledarroll, lyhörd, proffsig, lugn, kreativ, får folk att känna sig delaktiga.

Det är ju bra. Det är ju BRA! Jag är väldigt glad för ovanstående.

Det som är frustrerande med kursen är att jag plötsligt har verktyg som min chef inte har. Jag vet hur jag som ledare skulle kunna hantera en grupp. Otroligt bra! Det är dock mindre bra att min chef inte har verktygen. Verktyget hur jag hanterar min chef, äger jag inte ... Men jag kan sätta mig i ett konfliktsamtal med henne. Hihi.

Inga kommentarer: