lördag 15 september 2007

Helg

Den här dagen tänkte jag att vi skulle ta oss inåt stan. Mina mål skulle vara Hötorget, ROOM och ett möbelställe till. Nu har jag glömt namnet. Men jag vet var det ligger. Jaja. Undrar om jag kan få med mig P och den yngste? En promenad i det gråa vädret skulle inte vara så dumt. Måste hitta lite presenter till nästa veckas 43-, 40 och 42-årstillställningar också.

Till 15 ska vi vara hemma för då kommer mamsen och hämtar lilleman. Sen ska P och jag på fotboll och när vi kommer hem igen så ska vi ha mamma och lillasyster på middag.

I morgon ska jag träffa braiga amerikanska vänninan. Lunch ...

Vi borde städa lite också. Innan middagen. Suck. Mellangossen har plockat ur storebrors garderob och hittat kläder som vi ska ge bort. Bland annat en kortärmad skjorta, storlek 146. Den måste ha hängt där sen vi flyttade in för sex år sen. Inte undra på att vi har ont om förvaringsutrymme.

Allvarligt - städa lite! Diska, rensa yngste sonens klädskåp och plocka lite med papper. Måste fundera över nån middagsmat jag kan förbereda också. Medan P dammsuger.

Promenaden inåt stan då?

Inga kommentarer: