lördag 22 september 2007

Användarnamn

Tänk vad himla full man kan bli av kycklingspett, gåsleversnittar och endiveblad. Eller var det kanske Singapore sling, Dry Martini och Gimlet som fick oss att krokna på cocktailpartyt igår? Vissa kroknade mer än andra. P sitter och suckar djupt vid frukostbordet. Han la sig så fort vi kom hem medan jag och kompisen fortsatte samtalet till 2 i morse.

Jag har just kreerat ett användarkonto på amerikasonens hemsida och konstaterade att jag kunde gjort ett konto till P när jag ändå var igång. Jag hade då tänkt ge honom användarnamnet Fyllo.

Om en stund ska P hämta minstingen hos farmor. Jag tänkte städa lite. Får se om jag hinner med en promenad också. Sen ska vi iväg på nästa kalas. 40-årig släkting i Bromma. Han ska få en brevlåda. Jag tänkte ta med ett vykort som vi alla skriver på och skickar idag. Så invigs nya lådan på måndag. Fiffigt!

Måste köpa present till 42-åringen vi ska äta soppa hos i morgon också. Jag vet vad jag ska köpa. Tror jag ...

Inga kommentarer: