lördag 15 september 2007

Amerikabarnet

Har skickat några mail till sonen i USA, men han svarar inte riktigt så utförligt som jag önskar. Jag vill veta hur han har det. Om familjen gillade presenterna de fick. Om pengarna räcker (och vad han köper för dem. Skulle föreslagit kassabok. Hehe.). Om kompisarna och lärarna är bra. Räcker kläderna? Hjälper han till med tvätt och städning. Är det nåt som saknas?

Så mycket har jag fattat - från hans blogg - att det går bra i skolan. Men jag behöver MER. Och jag vill inte riktigt ringa. Jag vill inte vara den oroliga mamman. Jag är säker på att allt går bra - det är bara det att det känns helt jävla pinsamt när folk frågar hur han har det och jag bara kan svara "bra". Jag behöver lite info utöver den officiella på bloggen.

Ska försöka komma överens om nåt tillfälle då jag kan ringa, trots allt. Jag behöver ro i hjärttrakten. Sen ska jag inte ringa på ... länge.

Inga kommentarer: