lördag 11 juni 2011

Förbannat

Teknikstrul i montern hela morgonen. Det jag egentligen ska göra på jobbet har liksom ersatts av det som nån anan ska göra. På heltid. Och nu undrar jag i mitt stilla sinne hur jag ska hantera det på hemmaplan (på jobbet, alltså). Idag fick jag dessutom veta att chefen - Östermalmsdamen - inte kommer och tittar på marknadskommunikationsmonstret hon har skapat inför Amsterdam. Hon stannar hemma eftersom det är så mycket jobb där. På helgen? Ursäkta? Vad gör hon??? Ser ingenting hon producerar. Nånsin. Och det hon gör tar hon inte ansvar för när et gäller. Typ här och nu. För det får jag göra. Jäkla fjamsa.

Jaja. Mycket uppvägdes av trevlig middag på argentinsk restaurang med fantastiska biffar. Ja, så var Javier Bardem där också. Det var coolt! Lite starstrucked är man nog!

Hörde om världens roligase svensexegrej - den blivande brudgummen får sätta på sig en kycklingdräkt och ögonbindel, blir skjutsad i buss till ett fält och blir tillsagd att "ta hand om ägget och ta dig till bussen så fort du kan". När bindeln tas av ligger en rugbyboll framför honom och ett rugbylag runt om. "Ta ägget ...!". Hehe.

Nu ska jag ringa min man, sen ska jag sova.


Inga kommentarer: