fredag 7 januari 2011

Påfyllning

Förra inlägget blev inte långt och jag ska förklara varför. iPaden tycks inte kunna användas för bloggskrivning. Den hittar inte fältet där texten ska skrivas. Jaja.

Jag skulle skriva om TV-program. Hur jag tittade på CSI och hur jag till min stora lycka zappade mellan olika kanaler när det var reklampaus och hamnade i början av programmet som handlade om Hasse Alfredsson med söner. Hurra vad bra! Vad olika de är. Vad kloka de verkar. Vad gammal han har blivit, Hasse. Hur får man underläppen att ligga sådär?

Igår var Varg på TV, filmen regisserad av Thomas Danielsson, idag är det en dokumentär om Hasse Alfredsson och i morgon filmen Låt den rätte komma in av Daniel Alfredsson. Såg inte Varg. Och i kväll är jag på 20-årskalas och i morgon har vi middag. Men man kan ju spela in. Eller titta på SVT Play.

Ja. Så viktigt var det inlägget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade tänkt att kalaset skulle vara klart till dokumentären börjar... så stanna gärna och se den.