söndag 16 januari 2011

Inte så viktigt

Åh - vilken härlig söndag. Hemma, hemma, hemma.

Mellansonen jobbade hela helgen vilket innebar att han åkte hemifrån vid sex i morse. Sen åkte han med sin pappa till storebror i Uppsala, så han var inte hemma på hela dagen.

Yngste sonen åkte på fotbollsträning halv tio och sen följde han med en av fotbollskompisarna hem.

Jag har gjort ett gräsligt test på webben. Verbalt (typ läsförståelse) och numeriskt. Herregud vad jag inte kan räkna om jag inte fattar varför jag ska hitta samband eller skillnader. Det var en del av jobbsökningen. Ojoj. Ett personlighetstest ingick också. Undrar vad det pekar på. Slarvig, social och kreativ, skulle jag tro. Hoppas att det går hem. Hm.

Vid fem halkade jag iväg och hämtade sonen hos kompisen. Det var med risk för livet jag gav mig ut på isgatorna. Det är katastrofalt. Hade varit bättre med skridskor än vanliga skor. Broddar ska definitivt införskaffas om det fortsätter så här.

Har sett de resterande avsnitten av Top Model också. så nu har jag sett hela säsong 15 och vet vem som vann. Måste kolla lite på nätet om vad som hänt sen dess.

I morgon är det en ny spännande vecka på jobbet. I livet.

Inga kommentarer: