onsdag 12 januari 2011

Bra!

Jag har bestämt mig - jag ska vara precis så naivt positiv som jag tror att jag mår bäst av. På jobbet alltså. Hemma kan jag vara en suris. Närå.

Har en kollega som inte hälsar längre bara för att jag inte förstår varför hon är så jävla sur och arg på allt. Herregud, det är inte min förlust att hon inte hälsar i korridoren. Om hon orkar vara så irriterad på allt hela dagarna så kan hon ju vara det då.

Nej. Jag har fullt upp med mitt så jag försöker ta hand om det. De andra får sköta sitt så ser vi vad som händer.

Har fått info om ett test alla som sökt jobb på jobbet ska genomgå. Verkar väldigt avancerat och dyrt. Hoppas att man sätter ihop bra grupper tack vare det testet. Får jag inget jobb i den nya organisationen så känner jag mig lite pirrig av att försöka hitta på nåt annat i livet.

Just idag ser jag med tillförsikt på lilla livet.

Inga kommentarer: