torsdag 25 februari 2010

Nytt

Vi åt på restaurang. De båda födelsedagsbarnen, de andra två sönerna och jag. Började med en flaska bubbel och fyra glas :) Bara för att vi kunde.

Sen drog de stora sönerna iväg på galej. Storebror skulle bjuda lillebror på krogen.

Han fick ju sin telefon också.

Jag har varit på bra konferens i dag men vi slutade tidigt så jag kunde följa med till tjottahejti för att köpa abonnemang och sen hämtade vi telefonen på posten på ICA.

P ska få upplevelser i present. Bio och tur med SkyView - den där Globengrejen som väl med lite god vilja skulle kunna liknas vid LondonsEye (moa-ha-ha. Lite god vilja?)

En gammal kollega ringde och erbjöd ett jobb också. Bara så där. Jag blev lite smickrad men tackade nej. Vi är inne i en intressant period på jobbet. Jag vill vara kvar och se vartåt det barkar.

En bra dag på det hela taget!

Inga kommentarer: