fredag 6 mars 2009

Helkväll vill jag lova!

Härlig kväll för hela den lilla familjen. Efter spaghetti och köttfärssåsen och vin har det hela förlöpt ytterst väl - yngste sonen spelar Little Big Planet och lyssnar på nya Melodifestivalskivan, maken har haft datorn (till nyss) och jag har läst min nya bok - "Till dess din vrede upphör" av Åsa Larsson (Oh, vad jag gillar henne!!!) - druckit te och ätit lyxchoklad som jag köpte några bitar av till P och mig. Helt fantastisk kväll, so far.

Nu är det dags för Så ska det låta, popcorn och lite mer vin.

Blev dessutom oerhört upplivad ett felskickat mail. Det var till hela Sveriges alla filmkritiker av rang. Och mig. Märkligt. Men skojigt.

Ska spela in Carl Johan De Geers film om Håkan Alexandersson så kan jag kolla den senare också.

I morgon ska jag se Slumdog Millionaire med äldste sonen. Så trevligt, så trevligt!

Life is good!

Inga kommentarer: