torsdag 7 juni 2007

Italienare

På måndag kommer det 65 italienare till stan. De ska besöka min arbetsplats. Man fattar inte hur mycket småsaker som ska ordnas förrän det är för sent. Att dra sig ur, menar jag. Den enda egentliga anledningen och moroten till att få till det, är att jag får följa med på guidad busstur i stan och båtturen med middag på kvällen. För hur roligt är det egentligen att åka taxi med 65 lunchmackor till Arlanda för att de hungriga resenärerna ska få sig nåt till livs när de väl kommer hit?

Hoppas att de är trevliga. Jag har jobbat med en tjej på kontoret i Milano för att få ihop det. Henne ska jag nu äntligen få träffa. Det ska bli lite kul! De 64 andra får man väl se om man har nåt gemensamt med. Några kolleger från kontoret här hemma hänger med också. Jag får väl hålla till godo med dem annars ...

Inga kommentarer: